Monday, April 18, 2011

umrah...

assalamualaikum sume...
alhamdulillah abah dan mak aku
sudah selamat berangkat ke tanah suci mekah
pda 17/4 pkul 3 ptg...
bersame2 rombongan mereka iaitu zahafiz...
actly bnyak dugaan yang perlu aku
tempuhi selame mak dan abah
pergi menunaikan ibadah umrah ni....
ye la slme 2 mggu mereka pergi
selame itulah aku akan menduduki
exam semester kedua aku...
aku harap sangat aku dpat
tabahkan hati nih dlam
menerajui jiwa yang akan tertekan
dek kesdihan paper2 yang akn aku ambil
kakak aku ckap
setiap dugaan itu pasti ade hikmah nye...
kite ni sbagai hamba Allah mesti
tabah dan menerime dugaan ini dengan hati yang
tenag dan terbuka...
setiap ujian Allah itu menunjukkan bhawa
Allah ingat akan kite...cume
kadang2 kite yang terlmpau
asyik dek hiburan yg ade didunia...
bak kate org "duniawi"
cume satu je hrapan aku pda sume readers
doakan aku bhagia
bukan shaja didunia bahkan akhirat juga...



bersama abah dan mak tercinta....




mak dan abah bersama cucu mereka...




sebelum check in...

with all my love...
i love my mum and dad very much!!!
semoge urusan mereka dipermudahkan dan selamat pulang
ke malaysia pada 29/4...
aminnnn............


No comments: