Friday, April 22, 2011

:.kecoh-kecoh pepagi bute.:

assalamualaikum sume...

kabare???waras???alhamdulillah...

hahahaha...bhase jawe aku dah kuar...

aku moh mangan...wes warek...huhuhu..diet???

moh aku!!!diet x pnah ujud dlam kamus idop aku...


orite...korang mesti nak taw kn nape aku tukar name blog nih...

sebenarnye aku suke name nih da lme dah...

cume sje mlas nak tukar...huhuhuhu...

air batu campur.....


weh sebenarnyer aku dulu pnah pasg angan2 nak

buka warung abc taw kt kg aku la

sebab kat sane cam pnas je kan...

pastu org sume asyik beli ais kat kedai ujung kg tu...


emh memg laku la kn die nye ais...

tiap ari aku npak lori ais lalu g kedai tu...

awat la loklaq sgat org kg aku nih

kalo dah taw memg taksub ngan ais tu

pi la than lori tu depan uma pastu

hang beli lah satu lori pun boleh...hehehe...


weh apabila sebut2 sal kg aku nih...

aku nak cite cikit la sal kg aku tu...

(cecite...cecite...cecite) ayt dari cite hantu kak limoh balik umah...


camni kat kg aku tuh ade satu kwasan pkok sagu taw

hah ni kalo yg skit jantung ke lemah semngat ke sila scroll page nih smpai abis yer

anda x lyak taw ape terjadi kat pkok sagu ni...huhuhu...

kat kwasan nih memg gelap n xdek umah org pon...

nak dijadikan cite kat kwasan pkok sagu nih...

selalu ade bende putih lalu...

putih x putih la tapi bile dah malam nih

memg wane yg cerah kite akn npak putih gak la

mende alah nih memg kecoh la kat kg aku tu...


sebab org bnyak dtg kg aku nak g karok

kat kedai "tok bedan" bukan mak bidan...huhuhuh...

hah bile dah syok sgat lyan karok tuh mereka2 nih

akn pulang pde lewat mlm lah...


n cnfirm2 lah akn lalu kat pkok sagu tu...

haaa....kejadian yg x disngke2 memg slalu terjadi...

memg selalu lah aku dgar kes2 pelik

antarenyer:

1. mtor langgar pokok sagu

2. mtor msuk parit...

3. tuan mtor tggal kan mtor(cnfem lari lintang pukang)

pelik kan???sbab memg org x taw...

lately baru terbongkar rahsie diseblik kisah2 ni...

sebenarnye mende alah putih yg depa duk takut tu...

bukan mende halus.

tapi ba alif ba ya!!!!

hahahahahahahahahahaha......


memg bagos betol!!!

disebab mende alah tu la dak mude kg aku x berani kua mlm

wat seketika waktu je la

bile sume da taw bhawe ia nye adalh ba alif ba ya...

emh takut dah ilang terus!!!

riang ria raye jek kuar mlm....

No comments: