Wednesday, April 27, 2011

::geology + mandarin paper::

Assalamualaikum sume…

Entri nih dikuarkan sewaktu aku tngah

Tension , nervous gilos, celaru, sakit perut x tentu fasal…

Ye la sok aku akn amik 2 paper taw…

Geology and mandarin…

Ouh…dua2 aku syg…

Aku x nak hampekan dua2 lectrer yg baek hati nih…

Mule2 tadi agk kelam kabut la…

Nak cover topic yang aku x bace ag

Tetibe bukak revision yang lecturer Chinese bagi

Pergh!!!hampir sume aku x leh jwab…

Cuak punyer fasal terus bukak Chinese book..

Geo nih cam ne???

Ok petroleum system and geology of Malaysia x bace ag

Buat dunno???bnyak cantek shawl kaw!!!

Pi bace!!!aku pun dgan muke basi nih

Pi la bukak geo dlam kul 1.30 pgi tdi…

Aiseh penat lah pulop!!!ahahahahaha…

Ni lah kalo dah koje last minit…

Xpe slgi mate aku leh than aku akn terus study ok…

Caiyok2!!!!!gambateh!!!!aku boleh!!!!

Doakan kami yang akn amik paper sok okay???

Arasso????hahaahahahahha…

Ni dah campur ngan korea sudeh…

Hhahahahahaha….

Zaijian!!!!zaijian!!!!zaijian!!!!

No comments: