Tuesday, April 26, 2011

::effect after paper optic::

Assalamualaikum…

Alhamdulillah selesai sudeh paper vibration and optic aku…

Setelah selame setngah sem aku duk pulun subjek nih

Akhirnye berakhirlah hari ini…

Ase cam nak peluk2 jek lecturer aku tdi kan…hahahaha…

Tpi x leh BUKAN MUHRIM ok…ag pun die nonmuslim…

From india…die sgat baek ok…even die taw rmai yg dah twar ati

Ngan subjek die pun tpi die tetap strong cam awl sem…

Cume kitaorg yg student ni jek cepat na twar ati…

Nak taw knape aku hit lite wane biru kat ats tu…

Emh begini al-kisahnyer…

Aku nih dlu awl2 sem cam kecundang gak la

N hampe la ingt kan subjek nih senang n bleh score…

Tapi bnyak negative thinking yg aku amik…

Mase aku balik kne brainwash ngan family aku…

Baru lah aku tnam azm dlam diri aku nih

“x nak skip kelas ag even ngantuk giler”

Trust me this is great ok

Sepnjg aku dtg Alhamdulillah

Bnyak sgat hot tips tuk test n final exam yg lecturer

Aku duk la bkali2 sebut kat depn tu

Cume depends on kite la nak take note ke x…

Patut la yg excellent perform dlam test 1

Adlah org yg jarang skip class….

Lpas aku sedar kesilapan aku barulah aku

Rajin dan kalo bleh memg x nak skip class die lgi….

Final exam nih ag lah aku geram

Sume problems solving question adlah soklan assignment

Oh my God memg tebeliak mate aku

Aku selak2 jek assignment tu

Tapi x dek la smpai nak hafal jlan kerja die…

Wuaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Cam nak meraung aku kuar tadi…

Tpi x pe la aku tabahkan hati

Dan cube terime dgan ape yg aku dah usahakn selame 3 jam

Ngadap paper tu…

Korang doakn la lecturer tu lembut hati

Mase nak tanda kertas aku dan kawan2 aku yer…

Peace yall!!!!!

Assalamualaikum….

4 comments:

mr_right said...

lagu ko ni sedeh sangat !
sedeh dengar sambil bace !
haah

ain.johari said...

taw xpe...
memg saje bagi sentimental ckit..
awat nak tisu ka???
sat na aku pi kdai gee mintak tisu...
hehehe....

Anonymous said...

sentimental pnyer lgu,,,

ain.johari said...

dah lame da la aku tukar lagu nih...
aiseh ko ni...hahahaha...