Friday, April 22, 2011

ni lah kejadah nyer!!!

assalamualaikum sume

ok first of all

Alhamdulillah aku dah amik 3 paper tuk mggu nih…

N yg penting aku dah lepas beban fizik moden dlam otak ku ini..

Nak dijadikan citer lpas aku abis paper semalam

Aku dah meroyan kat quennsbay smpai kul 10 mlm

Ap kejadah nyer???

Hah tu pun aku x pasti…


Ni nak citer ckit la kn

Mase lpas aku balik anta mak ngan abah aku g umrah aritu

Otw balik penang aku naik ngan abg ipaku

So dalm pejlanan balik tu

Abg ipa aku nih kne speed trap…

Yg aku nak tegelaknyer seminit sbelum

Die kne speed trap tuh die baru je bgi petua cam ne nk

Lari 14+ kt highway without kne speed trap….

Agk kecian gak la kn die kne…

Nseb bukan aku yg bwak…


Nih aku nak citer ckitla

Ape perasaan korg kalo korg jdi org tgah

I mean tuk jdi ‘mak ngah’ la gitu…

Aku bukan ape la kn

Ade sorg mber baik aku nih

Dulu die bkwan rpat ngan sepupu aku sndri…

Mase dieorg kwan nih

Kwan aku tu baru ag break ngan pkwe die

Nak dijdikan cite…

Kwan aku ni bebaik semule ngan pkwe die then

Tggalkn sepupu aku nih…

So yg mampusnye AKULAH….

Sepupu aku nih bengang ngan minah tu

Tapi lepas sume kat aku…

Reason: aku yg knalkn minah tu ngan die…

Pale ttup btol die!!!

Aku knalkn je..

Yg korg lelebey sape sruh!!!


Then skrg nih bila spupu aku nih dah cool

Minah ni pulak mintak aku pjuk spupu aku blik…

Bnyak cantik shawl ko pkai!!!!

Aku dah kne hambur pastu ko nk balik ngan mamat tu…

We Truly Hot!!!!(WTH)

Ko ingt ktrunan aku nih ape???

Memg ktrnan spare part ko ke ape???

Sekian selamat jalan Juliet la ko…

Memg aku x lyan lah…


Sory to say kalo sape yg terase manis tu yer…

Aku memg dah mlas nak lyan

Kalo ko dah bnyak wat kesesakn lalulintas dlam pale otak aku


Wat mber2 yg laen tu

Jgan la cube nak mainkan hati dan perasaan org

Kalo korg x nk disakitan atau dikhianati

Korg jgan la buat org sekian je la

Aku nak smbung study bhase cine


Zaijian!zaijian!zaijian!!!

2 comments:

Zaujah Miqdad said...

hahahahhahahhahahahhahahahahhahah

ain.johari said...

amboi...
gelak sakan na....
awat???aish...
aku nak g bnuh diri ase nih...