Friday, April 29, 2011

::kepulangan ayahanda dan ibunda tercinta dari tanah suci mekah::

Assalamualaikum sume…
Alhamdulillah aku dah slmat smpai
Kat pontian dgan jayanye!!!
Hahahahaha…
Penat kot…
Pagi tdi amik mak dan abah aku
Then ptg terus balik pontian,johor
Walauwei…
Memg mantop ler bdan ku ini
Hahahaha….
Mantop sebab penat kot…
Dari penang-kl-johor
Sape berani challenge???
Hah nih nak cite ckit
Aritu mase aku smpai kl dari penang
Aku smpai dlam kul 1 pgi la
Aku ingtkan bas tu g jlan duta dlu
Rupe2 nyer die g puduraya dlu
Ape ag…gelabah giler lah aku cari beg
Pdahal bukanlah bnyak sgat beg aku
Cume hand bag aku jek
Hahahahaha…
Then bile trun2 jek bas trus gerak
Aku pon dgan muke blur nak pi naik kat pdu yg baru tu
Tpi tetibe aku npak ade security sound org
Yg naik ka tats tempat beli tiket tu
Owh rupe2nyer
Malm pduraya akn ttup
Die cume bukak siang jek
What function die wat camtu??
Aku pon x taw
Ye la atleast bgilah org nak duk kat citu
Dah la pepagi bute org rmai
Die leh lak wat undeng2 mcm tuh
X logistic lah…
So wat kengkwan yg akn naik bas dari
Kl kea rah utare
Sile lah beli tiket awl2 yer
Mlm2 still seram kat pdu tu
Hahahahaha…
So that’s all
Nunite to all
N gud mownink!!!!
Assalamualaikum….

No comments: