Friday, September 2, 2011

single is better...couple is trouble???...or single is bitter...couple is double sweet???

Assalamualaikum sume…

Orait arini aku meme gtal nk hit lite title aku nih….

Panas jek bile aku bace kat fb kan…but pnas2 pon org yg aku admirerrr yg post…

Anyway ape yg die ckap ade yg btol gak…ahaks!!!

SINGLE IS BETTER!!!COUPLE IS TROUBLE!!!

But tuk aku…

Single is bitter!!!couple is double sweet!!!

Ohohohohoh…sye sgat straight to the point okay…

Okay la kbnyakan la org yg umor around 20 nih

Mesti teringin disygi or di ambil berat olh someone yg memg seriously cinta bangat sama kamu…

Bukn mksd aku HARUS ade bf/gf!!!but MOSTLY lah sume dah ade…

Mybe x declre but mesti dah ade bunge2 kat dlam tman hati kn???

Usoh bdalihla…itu memg NORMAL okay…

Kalo yg x dek tu aku x taw sbab aku bukn DOKTOR PAKAR CINTA…

Okay ade sbab gak knape aku ckap single is bitter

Pada aku la kan…aku okay bukan org lain lah…

Selagi kite couple mnjge batas2 pergaulan

Aku ase okay kot…jganla duk buat mende merapu x tentu arah…

Sbab kdag2 sidia nih bleh jdi tman kite time2 sush…

Haha jhat giler klo time sush je cari sidia

x la actly kn aku nih jnis mlas nk kwan ngan laki rmai2 taw

sbab pertama aku sush nk pecaye org sngat

lagi2 lelaki kan…yela kat uma aku nih

bape org je la yg aku knal…

tu pon mecik2 aku ngan nenek2 yg slalu dtg uma aku borak ngan mak aku

so kesimpulannye kalo aku balik jb nih

hnye org tertentu shja yg akn kuar ngan aku

hahaha…(aku x kate pon aku nih artis)

zman skg susah la nk cari org yg ikhlas

so sbab yg lain maybe sbab sidia nih

kwan tuk aku bgaduh kot hahaha

kalo aku bosan…aku akn gadoh smpai teruk

n lpas gadoh x nk call n msej smpai die mngalah kot…haha

kadang die x ngalah pon…kalo die x pjuk aku yg marah..haha teruk btol..

tpi dgan perangai aku yg cam ni la sidia bleh than ngan aku smpai skg…

ade org kate kalo couple nih mesti ase x tenang jek

ye la nges kalo die x pdulikn kite…

sedey jek kalo die x mesej kite…or sidia x ingt tarikh2 genting

mcam beday or anniversary ke…

for me la kn sume tu x penting kot…

asalkn sidia setia n sentiasa ade kalo aku nak…

hahaha…xfair la camtu…aku pon kne ade kalo sidia memerlukn…

ceeewwwwaaahhhh…..

next reason pulak…sbab aku mlas nk cari sngat pasngan idup nih

bak kate pepatah kalo ade jdoh x kemana pon…

so kalo memg tlah dtkdirkan jdoh aku dgan sidia…

amiinnnn…aku terima…jika tidak…aku redha dgan ketentuanNya…

kite hnye merancang Tuhan yg menentukan…

so maybe couple nih adlh rencah dlam khidupn aku or mybe kite…

anggap ia adlah warna2 yg menarik dlam hidup kite…

so mase kite dah tua nti…

duk ats kusi goyang n imbau kembali warne2 indah ni smbil tersenyum

smbil menghirup kopi putih pnas…

wahhhh…mcam best pulak…hahaha…



No comments: