Monday, September 12, 2011

::permulaan sem 3::

Assalamualaikum..

Mood stil lagi “home sweet home” ok

Even skg sudah berada di usm….

Most forgetten pgi tdi nak g kelas…

Ase cam mimpi ag dah balik usm

So cepat2 bngun kjut rumet…

Peh kecah tol blik skg nih

Dgan x kmas brg dari stor…

Aiyaa sape la yg pemalas sngat nih???

Ofkos la aku…so set mind “aku kne clear kn mende sume nih sbelum subuh sok pgi”

Not too late kalo aku ckap selamat meneruskan sesi pembelajaran

Tuk sem yg nih!!!!!!

Wah excited jek nk blja kn (ntah smpai bile la than smngat nih)

Bile lecturer tnye jek jwpan aku “excited!!!”

Even die tnye aku 1+1=????

Aku ase aku nk jwab “excited!!!”

Yeah smngat tu yg perlu utk aku truskan hidup as a student

Ape yg aku rase lain sem nih???

Yes ofkos JUNIOR!!!!!wah taip mcm slunuk sngat dpt junior

Pdhal rase freaky giler nih

X perasaan pond ah jadi SENIOR…

Bak kate mak “diam2 ain dah setaun blja kat penang…J

Ok sngat tharu mak ckap cenggitu…

Stkat nih junior yg aku tnampk

Sngat bdisiplin…BAGUS!!!BAGUS!!!BAGUS!!!

Mcam kitaorg dlu2 lah…g mne2 pkai kad matrik

Pkaian???baju kurung okeh!!!kasut btutup…peh rindu nk jdi cam tu…

Tpi skg???aku mkin ignre mende tu sume…

Mne x nye kasut pun still dlam plastic…

Yg sempat sarung pgi tdi ‘seliper jepun’

Nseb lah tu pon dah lmbat…

Baju pun t-shirt bese n jeans…

Ok x pyah nk bezakn sngat pemakaian senior ngan junior

Sbab uols pon bgitu kn kalo dah lame kat kolej or campus tu

Lecture ari nih ok la…but…lecturer tu cam garang jek….

Ala baru ari petame memg ase cam tu

Cam sem2 yg lpas gak

Baiklah sume iols nak pi kmas barg2 iols

So selamat maju jaya n iringi doamu dgan ku

Dlam sma2 bjuang dlam pljaran oki dokie!!!

Salam….

2 comments:

mr_right said...

cer ko pakai baju kurung. HAHAHAH

ain.johari said...

wah2 kaw....
ce ko pkai kemeje cam diaorg nak???
sok luse aku pkai la proper ckit...
hahaha.....