Friday, July 22, 2011

::Gadis Kilang Pinggan::

Salam…

Weh korang nak dgar cite x???

Cite dak kilang…sape???aku larh…skg kan aku kje…

Cenggini cite nye…semlam aku kne pgil ngan supervisor aku…

Die ckap cam ni “norain,u xpyah psg sticker lg…u can go set pack”

Respon aku lak “hah???mdm I think I can’t do it…”

Mdm plak “what???u can’t do it???but why???”

Aku “as a muslim I can’t do it…haram”

Pastu mdm aku call leader aku taw…

Die ckap la yg aku nih x leh wat set pack…

Pastu leader aku pon msuk blik supervisor aku tu…

Then die explain kat aku yang aku kne pindah section packing…

Peh x cam malu giler aku kan…

Sebab aku dgar “sex pack”

Berdekah2 kwan2 aku kat kilang tu gelak kan aku…

Malu siot….siot jek muke supervisor aku tu kan…

Hahahaha…nsib sume pompuan…hahahaha…

Then that’s all my story…

Moral value kat cni jgan tesilap dgar ye kwan2…

Actly bnyak ag mende yg aku cnfius dgar kat kilang nih…

Antre nye wrapping ngan raping…

At first cam pelik gak tpi dah lme2 dah lali…

slam…

No comments: