Wednesday, July 27, 2011

realiti kehidupan

Assalamualaikum…

Hidup kita nih x sentiase bahagia

Kadang2 bahagia kadang2 kurang bahagia

Tpi kadang2 sngat tidak bahagia…cam ne ye aku nak cite…

Sbenarnye la kan aku cam nak pi dpan2 sum one to

Pastu hambur ape yg aku x suke kat die tu…

Tpi aku nih ade hati dan perasaan dan tahu

Die akn malu dan akn benci ngan aku

Tpi smpai bile aku harus pendam…pendam dan pendam

Perasaan aku nih yg aku annoyed sgat ngan die

Tiap kali aku tgok perangai die or tgok kelakuan die

Aku ase cam nak penampor jek muke die

Tpi bukn slah die…die wat cam tu sbab die kurg ksih dn syg

Tu yg aku ase la…ye la mne x nye asyik nak ‘expresskn dirimu’ aje

Madah la ko nih…kalo yer pon agk2 la

Dari aku suke ngan ko jdi aku annoying giler tgok perangai ko yg x sudh nih

Kwan2 ushla kite asyik mendongak ke langit kerna

Satu hari nt kite pasti akn kembali ke tmpat asl kite juge

Jdi beringat2lah…aku hnye insan biase

Nak tgur depn…memg aku x mampu tpi

Kalu dah x terdaya memg aku akn bla stiap kali ko dtg…

Mintak maaf aku x dek niat lain

Maybe aku hnye npk kslahan org jek kn???

Im not a perfct girl…kalo aku de wat slah

10 jari tgan + 10 jari kaki aku mintak maaf…

salam

2 comments:

mr_right said...

ni cakap kat aku ke ape? hahahahahaha.
uit ! jangan lupe join contest aku nahh.
culik jap anak sedare hang tu tangkap gambaqq.. hee

ain.johari said...

ade ke terctat name ko kat situ???
xdek kn...so jgan slah anggap okey...
ank sdare aku x ckup comel sngt nak msuk cntest ko tu...haa