Monday, February 28, 2011

penyataan atau fakta...

assalamualaikum!!!sume hai...
ceh baku x aku???sok ade pembentangan bm
so kpale agk tintong ckit la...hehehe...
ok tdi aku ade bukak fb aw...
n then aku bace smething sound like this
beza antara jejaka ensem dan x ensem di mata pempuan...
pergh...mmg x bleh bla kn..hehehe..
but I LIKE ok..
then aku trase buah fkiran aku arni asyik nak mngayat jek kje nye...
so terterbitla entri ni...
aku nak shre sal
beza antara pempuan chantek dan x chantek dimata lelaki...

kes 1: kalo pempuan chantek pendiam
lelaki akn ckap:ayunye die...mmg tu yg aku cari...
kalo pempuan x chantek pendiam
lelaki akn ckap: eleh sombg nye...ingt aku nak ngort die la tu..

kes 2: kalo pempuan chantek berperangai buruk
lelaki akn ckap: xpe lpas kwen berubah la tu...
kalo pempuan x chantek berperngai buruk
lelaki akn ckap: emh x senonoh tol perngai..sape la yg nak...

kes 3: kalo pempuan chantek pkai "over" gitu!!!
lelaki akn cakap: woow!!!die lain dari yg lain...tu yg aku nak...
kalo pempuan x chantek pkai "over" gitu!!!
lelaki akan cakap : overnyer...konon nak ikut trend la tu...

kes 4: kalo pempuan chantek ditinggalkn kekasih
lelaki akn ckap:xpe kumbang bukan seekor..carilah yg lain...
kalo pempuan x chantek ditinggalkan kekasih
lelaki akan ckap: .........cermin lah diri tu dulu...

kes 5: kalo pempuan chantek syang binatang
lelaki akan ckap: lembutnye hati die...
kalo pempuan x chantek syang binatang
lelaki akn ckap: x yah tunjuk2lah...

kes 6: kalo pempuan chantek tuang air ke dlam gelas lelaki
lelaki akn ckap:sejuk mate memndng...indahnya kalo dpat djdikn isteri..
kalo pempuan x chantek tuang air ke dalam gelas lelaki
lelaki akn ckap: ni mule2 je..kang dah jdi bini air msak pun x dek...

kes 7: kalo pempuan chantek pkai seliper jepun kua jejalan
lelaki akn ckap: simple nye die...mesti x cerewet...
kalo pempuan x chantek pkai seliper kua jejalan
lelaki akn ckap: selekeh tol die ni...x dek taste langsung psal fashion...

kes 8: kalo pempuan chantek x senyum
lelaki akn ckap: mungkin die ade msalah..xpe die tetap sejuk mate memndng..
kalo pempuan x chantek x senyum
lelaki akn ckap: nape la smbong sgat...xpe la x aku x rugi pun...

kes 9: kalo pempuan chantek tumbuh jerawat
lelaki akn ckap: xpe jerawat tu pemanis muka...
kalo pempuan x chantek ade jerawat
lelaki akn ckap: ish ape ni...x jge muke yer...

kes 10: kalo pempuan chantek nak tumpng kete(wlpn da sesak ngan mber)
lelaki akn ckap: xpe muat je...(smbil mmksa mber trun)
kalo pempuan x chantek nak tumpg kete(wlpun x sesak)
lelaki akn ckap:ish x bleh la sya ade hal ni...

baiklah kwan2 ...entri aku ni skadar hiburan kite smate2...dan ianya bukanlah fakta yg akn kua dari mulut lelaki...lelaki tidak same...mgkin ade yg baik dan sbaliknya...kpade pihak2 yg tertentu yang sedang mencari pasangan nsehat dari aku jganlah di cari pempuan/lelaki yang ensem atau chantek shaja...mlah carilah yg boleh membantu anda apabila sudah berumahtangga kelak..:)..paras rupe bukanlah ukuran...malah budi bicara tingakah laku nye yg perlu kita titik berat kan...kite hnyalah mnusia yg sering lakukan kesilpan...oleh itu, jika terdpat mne2 pihak yg tersinggung atau tercubit hatinya tentang entri aku ini...sepuluh jari aku hulur kn tnda kemaafan aku pda korg sume...hehehehe...

No comments: