Tuesday, October 26, 2010

life in uni(final~~~scary~~~)

bukan nk tkutkan sesape yer...
tpi this satement make me so mad on myself!!!
stress out!!!!
please la aku mcm x caye yg within 1 week lgi aku akn amik final!!!
preparation???0.1% only...
how dare am i doing like this in mylife???
aku pun x taw la mcm mne nk wat ag
to change my attitudessss!!!!
kat cni sgalenyer berubah
i know it soklan exm final mmg sush gaban!!!
but i still memaen kn...
i know this is my destiny
but aku still lgi anggap this destiny as my vacation
how dumb am i???
smlam my physic lectrer
dr. n:the final exm question are not same as ur quiz
me:orait
dr.n:thre're 6 question in section B...u must ans 5 q out of 6...
me:okay
dr.n:3 q from me and 3 more q from dr.killers
me:OMG!!!lek lu....
dr.n:my q hve 2 option,1 is very easy n another 1 is very tough...
me:alhamdulillah
dr.n:i think 50% of u all will failed..
me:how dare u!!!but it's true...:(
dr.n:...=)
me:im going to be crazy now!!!
mase ni la aku rase mcm nk g blik uma
on the spot!!!
nak BALIK!!!!!
bile aku call mak..
she said that: cube bwak ngucap...jgan stress sgt
me:x bleh!!!aku rse lpas ni mndi pun aku kne bwak notes..
giler kn....
tpi tu lah yg aku tgah alami skrg...~~~~~
doaknlah aku ni waras until exam abis yer~~~@-@....


No comments: