Wednesday, October 27, 2010

kenangan ghayer 2010

kenangan???uiii...BANYAK sgat!!!
kalo nk citer sume mmg juling mate kwan2 aku nih nk bace...
hahaha...@_@
jgan weh x sggup aku...
ghayer aku biase je la same ngan korg jek
but dis year pnyer ghayer
ade extravaganza punyer kenangan!!!
lalalalalala....gedix pulakz!!!
i went to my bf's open house....
lolololololo....
kaku...nervous...speechless...menggeletaq...gagap...(nseb x pengsan jek)
sume ade la!!!malu gilerh thap gaban!!!
but nseb baek eyka yusof ade skali
kalo x aku rase aku x jejak kat dlam uma die kot!!!
giler sungguh!!!!
mse mule2 msuk aku slam la sume org
then tetibe syaqif suh aku pi dpuq slm ngan nenek die
skali aku g bukn nnek die jek yg ade
mkcik2 die sume ade!!!
mau lari mne darrrr......
skali aku kne soal siast ngan mkcik2 die
duk mne??..bljaq mne??..kuarge asl mne???...daaa...duuu...mcm2 la...
tpi yg pling x bleh aku trime die pndg aku smacam jek!!!
then aku rse cam nk lari 100 mter dari uma die
ade ke ptut tdi aku rase syaqif still folow aku until kat dapuq
jap ag bile da kne soal siasat ngan mkcik2 die
die dah ilang!!!lesap!!!bayng pun tarrraakkk!!!
geram jek aku rase...
then after mkcik2 die puas ati ngan ans aku
aku pun bla la g depn...
tgok ats meja tu memg mcm2 ada!!!
rase cam nk mkn sate..eh nk kek la..eh nk nasi impit la..
mse tu nafsu mkn memg melonjk2 but terpikir plak ni uma sape
terus ilang nafsu tu!!!
ceh x gune pnye nafsu!!!
so aku amik sate jek...
bile terpndang kat blakng tetibe mak die ofer soto!!!
pergh!!!melepas aku....:(
nak mkan soto...tpi ade org pesan ngan aku jgan mkn bnyak
awal2 ag da remind kat aku...
so aku pun abis kn la sate tuuuu....
bile nk blik...tu dia...mak dia kasik sebungks besaq tapau mknan tuk aku
mampuih aku nk melantaq blik nih....


No comments: