Monday, January 9, 2012

jgan muncul dlam hidup aku lagi

Assalamualaikum

Tetibe hari ni stress sngat….psal study vector

I know what u’re thinking right now…

Dgar cam senang je kan pdhal uols x taw

Subject ni paling killer bagi aku spnjg aku kat usm neh…

Anyway aku nak citer kat korg yg aku baru block someone drpda

Stalk my fb acc…bukan sombg tapi aku x nak hidup aku ade kaitan dgan die lagi

N skrg aku btmbah2 keji n jijik lagi tgok die…

Even dlu aku pnah cinta die lbih dari sgalenye

Nasib Allah tlah buka jlan dlm hati aku n

sedarkn aku yg die mmg lelaki yang sesuai dgelar JERK!

Pegi jhanam la kau jantan x guna yg pnah aku knal!!!!

U know what….die dah kawin n as I got trace die ade 3 acc fb…

N sumenye ade je scandal die…pdahal

Die dah kawin kot!!!!!giler playboy la mmat nih!!!

Sesuai kalo lpas ni aku jumpe die mmg aku lnggar jek

Ngan kete kebal!!!lagi bagus!!!!

Mmg aku bengang la ngan mmat ni kan

Sbab aku ingt die dah kawin n setia la ngan bini die

But bile aku dah jumpe die wat taik cani mmg hilang

Sume rase maaf aku bagi die!!!

Mmg aku x akan ampun kan ape yg die dah wat ngan aku…

N kalo aku ade pluang mmg aku nak bnuh die hidup2!!!!

Benci sngat n sngat!!!fham x perasaan aku???

Dulu die ni sgat baik la kan pijak semut pon x mati

Tapi skarang bile tgok die buat perangai romeo celop kg ni

Mmg annoyed la aku tgok muke kaw!!!!

Adoi pakkal je la aku kat utara n ko kat selatan kalo x mmg

Aku dah bkar satu kg dah….

Elok2 mmg aku nak lupekan ko…

Tetibe aku leh jumpe ko curang ngan bini ko lak yer…

Dulu mmg aku mrah ko kawin lain tapi skrg aku mrah

Sbab ko x setia n hargai bini ko….

Stay away from me if im out of mood okay…

Salam…

No comments: