Thursday, August 4, 2011

::will you::

Fobia???kahwin???

Assalamualaikum…

Hai sume yg sudi bace blog aku…

Thanx anyway aku mcam baru nak tsedar la…

Fobia ke trauma kalo tkut nak kawin???

Korg tgok x drama annisakat tv3??

By the way aku pon x tgok sngat but still follow la

Jlan cite die smpai abis…

Actly dlam cite ni atfirst mcam nak tunjuk psal frenship

But when they got married but not all of then la…

Bnyak kes tikam belakang…

Kwan mkan kwan but not scare terang2 la

Dlam diam die kwin dgan hubby kwan baik die

N kwan die pcaye 100% kat die

Peh memg terkilan la bile taw kwan yg memg kite pcaye lbey dari org lain

Kwin dgan husband yg juga kite pecaya dan cintai

Kalo aku la memang gamat dunia nih

Aku akn ilang arah n x taw nak teruskan idup camne

N bukan nak slahkan cite ni

Cite ni memang bgos…

Supaye para isteri yg mengikuti perkembangan cite akn

Sentiase watch out n beware…

Aku mcam tertanye2…

Camne dgan mse depan aku???kawen???

Dgan siape???jwpan memg excited giler nak jwab…

But lpas tu aku cam ade soalan lg

Kalo ditakdirkan aku jtuh sakit bile dah tua nti…

Sanggupkah dia menemani aku sepanjang aku terlantar dihospital???

Sanggupkah die menjga mkan minum ku wlpun itu adlh tggungjwb ku???

Sanggupkah die mendgar sgale rungutan ku apabila perangai ku sperti kebudakan???

Skrg memg sgalenye indah sbab aku mampu mnjage diriku dgan sempurna…

Aku takut pabila aku sudah di usia tua ku…

Aku tkut dikala itu die pergi meninggalkn aku dgan seribu alsn atau____

Tanpa sbrang alsan die terus pergi pda org lain…

To be continue___

Assalamualaikum…

2 comments:

mr_right said...

ecewahhh ~
cakap sal kawin segale=="

KENAPA MR RIGHT?

ain.johari said...

semangat weh nak kawen...
tetibe CANCEL lak...
mak aku x kasi...insaf....huhuhu...