Saturday, March 26, 2011

birthday prank!!!!part 4...

assalamualaikum sume!!!
entri kali ni psal celbration i with my special guest in my heart...
jiwang x???ofcourse i jiwang uolllsss jek x taw...

name boooddaaakkk nih
mohd syaqif ismal b. ismail
he is my boyfriend ok...(pengakuan terrrbuka...)
hahaha...

kami dah kenal kalo msuk taun nih
dah cecah 6 taun...deduct 2 years...
baru kami couple...ceh total up...
ade la dlam 3 taun dn 2 buln lebey la...
lame x???lame x lame la kn die merana ngan aku...
hahaha......


bahagia x die ngan aku????
ntahler jwpan hnye die je yg taw...
kalo die tnye mesti die jwab "bahagia!!!"
tkut aku berang lak kn..hehehe...
beza umo hnye 39 hari jek...
sape lebey tue???
ofcoz la aku...
so what???dah la mlas ckap sal umo ag...


hah!!!this time kami melepak di KLCC
x taw la tgerak kaki kami ke sna..


sesampai nye kami dcni
syaqif terus g beli tiket muviiieeee!!!!
yihaaaa!!!!ofcoz citer aku...
kami memg slalu bcnggah dlam pemilihan muvieee...
dn memg akn slalu bgdoh mse que until dpan kaunter...
at last sape menang???
ofcoz aku!!!!hahaha...
aku pilih cite antu owg puteh!!!THE WARD....
emh bleh lyan ler...kalo bgi star..
mybe 3 je kot....then syaqif ajk mkan cake..
die nk beli 1 BIG cake tu!!!
giler pe aku bukn lyan ngat cake nih...
then gadoh ag so die beli la 2 slices cake...
cap secret recipe....

1 for me!!!!

pecan butterscotchhhhhhh.....


n chocolate indulgent for himself...
memg sedap....:P i like!!!!


suapan sempena umo ku 21...


dn suapan kasih dn syg dari die....
hehehehe....punye aku duk cver snyuman...


ok 2 tuk aku n 1 tuk die!!!
hahaha...unfair kn???
but tu la aku...memg ptut pon aku mkin temb..
cian gak!!!xpela pasni beday die aku x usik cake tu...
die belikan aku jersey chelsea!!!!
pdahal aku bukn fan chelsea pun...
die yg fan chelsea..
so dgan muke redha aku pkai la bju tu..
at first aku tgok size...mak aiiii!!!!!
muat ker???cam die baru knal aku smlam je kn...
size s...muat ker???
alhamdulillah ngam2 je ngan bdan aku...
actly kn bukn nak kate ape la...
die lgi pndai plih size aku bebnding ngan aku...
ade la al-kisah nye...
dn hnye aku dn die je yg taw...
hehehehe...



ok aku beposing depn KLCC
dlu aku duk kutuk2 org bgmbar kat citu...
la ni aku lak yg kne ktuk...hahaha...



pose kedue agk semak ler...
bukn aku yg semak but org kat blakang tu..huhuhu....



ok nih last cptre b4 we went back home!!!!

p/s: slot entri hadiah yg die bgi not ready yet to publish...ngeee~~~~

No comments: